GRATIS RETOURNEREN

Niet helemaal tevreden over je product? Dan lossen wij dat voor je op! Je kan je pakket gratis retourneren binnen de 14 dagen na aankoop. Hoe dat praktisch in zijn werk gaat, lees je hieronder.

1. Kan ik elk product retourneren?

Natuurlijk kan je dat! Toch kunnen we niet anders dan enkele regeltjes opleggen:

De verzegeling van flessen dient steeds intact te blijven, dit wil zeggen dat we geopende flessen niet kunnen terugnemen. Bij cadeauverpakkingen dient de verpakking schadevrij te zien.

2. Wat moet ik doen om iets te retourneren?

Als eerste stap dien je hiervoor het juiste document in te vullen. Dat vind je hier. Dit document kan je ingevuld per mail versturen naar [email protected]

Wij beantwoorden je mail binnen de 24u met in bijlage een verzendlabel om het pakket terug te sturen. Dit kan je vervolgens afprinten en op de verzenddoos plakken om het daarna binnen te brengen bij een Bpost punt naar keuze.

3. Moet ik betalen om iets te retourneren?

Helemaal niet! Je kan je retourlabel gratis aanvragen bij ons. Meer informatie vind je hierboven bij vraag 2.

4. Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Wij zorgen ervoor dat jouw geld binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket opnieuw op je rekening staat!

5. Hoelang kan ik wachten alvorens ik iets terugzend?

Helaas kunnen we je niet onbeperkt laten wachten. Je moet ons binnen de 14 dagen na aankoop op de hoogte brengen dat je een pakket wenst te retourneren. Nadat je dit gedaan hebt, moet het pakket binnen de 3 werkdagen bij een Bpost punt worden binnengebracht.